Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Isnin, 15 Ogos 2011

14.8.2011 penurunan ke 70KG


Sekian Terima kasih :-p

11.8.2011
langgar pantang, makan kek sgt manis!!
 happy birthday....ilu mici..

6 ulasan:

amaniammar berkata...

H.e.b.a.t(20x)

mudahan bulan keberkatan ini dapat beri keyakinan dan usaha yg lebih

keep it up bro

myoliza berkata...

taniah,bicikut.
chaiyok! chaiyok!

Faz Fazrin berkata...

dah sebulan...baru turun 2 kg je bulan ni...sbb selalu langgar pantang carb...diet ni memang xleh langgar pantang langsung la kalau nak cepat..ahhh tensen!

myoliza berkata...

bicikut,..saya wat entry awk kt blog,..testimoni yg berjaya dgn atkins,..;D

myoliza berkata...

betul tu,..akak,pun dok maintain x kurus2,..asyik ponteng jer,..huhu

Faz Fazrin berkata...

atkins..kena pantang betul2!! hasilnya puas hati, kena kuatkan semngat! haizzzzz.......susah tul lagi 5kg ni, dah 2 bulan baru turun dapat 3kg turun, masa mememula buat 2 bulan dapat 20kg turun!,haha. so..ape2pun atkins tak bersalah..diri sendiri yg bersalah,hehehe.