Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Jumaat, 15 Jun 2012

saya mau try toning badan kasi cantik..hahaha

try ikut program free ni..jommmm...sapa yg dah capai target je tauuu

http://www.bodybuilding.com/guides/male-20to39-fat-loss/training

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Asskum,akak mmg pembaca blog nie. Akak nk tanye 1week akak trn 2kg n baju da mule longgar tp bile msk minggu ke 2 berat x trn tp baju2 da byk longgar..mmg camtu. Normal ke berat x trn tp baju longgar?

Faz Fazrin berkata...

cuba ubah menu ok. jom join kelab diet atkins di facebook