Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Rabu, 3 Oktober 2012

Jadual pemakanan..beserta contoh...catit supaya korang tak lost & boleh refer semula. baru terfikir nak buat td, klu xcantik jgn complain..hope berguna. catit hari2 boleh buat kita kurang kantoi..& rasa sayang nak kantoi

 Jadual pemakanan..beserta contoh...catit supaya korang tak lost & boleh refer semula.baru terfikir nak buat td, klu xcantik jgn complain..hope berguna. catit hari2 boleh buat kita kurang kantoi..& rasa sayang nak kantoi


download disini ye..!
 https://www.facebook.com/download/271903646246526/JADUAL%20MAKAN.doc

4 ulasan:

Klebang Melaka Homestay berkata...

Kenapa tak leh download pun Faz...?

Faz Fazrin berkata...

Try ni http://db.tt/4n28KCsS

Ibu Aina Iman berkata...

tq bici..sgt membantu...lebih kpd boleh mengelakkan driri dari nak meng"kantoi"kan diri. bagi peringat sikit..hehehehe

CY berkata...

sy xleh bukak la dua2 link..ada alternatif lain? :)