Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Selasa, 2 April 2013

Battle 3 2013 3/4/13 to 13/4/13



1. Isi nama.
2. update the progress in the spreadsheet. Guna PC tak perlu save(auto save) & Guna handphone (Edit & Summit)

Syarat2 Pemenang
  1. Perlu isi lengkap sehingga 13/4/13 sebelum jam 12 Malam.
  2. Sila Ambil gambar timbangan Hari Pertama & Terakhir. pemenang perlu tunjukkan pic Timbangan sebelum & selepas. Admin akan hubungi anda utk minta pic jika menang(wajib).(atau kalau rasa menang boleh PM fazrin)
  3. ADA HADIAH UNTUK BATTLE INI.
.
UPDATE DISINI
(BOOKMARK LINK NI UTK MEMUDAHKAN ANDA)


CUBA IKUT NI.
  1. MINUM 2 GELAS AIR SEBELUM MAKAN
  2. JANGAN AMBIL MAKANAN BERKUAH
  3. TIMBANG SETIAP HARI SELEPAS BANGUN TIDUR
  4. TIDUR CUKUP

MENU BOLEH DIMAKAN.
JANGAN MAKAN BENDA YANG TIDAK TERSENARAI DISINI
  • TELUR
  • IKAN
  • AYAM
  • LEMBU
  • KAMBING
  • PUYUH
  • UNTA
  • UDANG
  • MINYAK SAWIT
  • AIR KOSONG SETIAP 25KG BERAT = 1 LITER
  • BUTTER
  • MAYONIS(CARB PALING LOW, 1 SUDU SEHARI SUDAH)
  • SATE BUATAN SENDIRI(NO SUGAR)
  • SAYUR HIJAU(LIMIT DUA CAWAN)
  • CILI, BAWANG, GARAM, KUNYIT(SEDIKIT)
  • MULTIVITAMIN
  • RUMPAT LAUT
  • TEH 0 KOSONG
  • TEH HIJAU
  • CHEESE 
Sumbangan atau tajaan boleh dibuat dibawah

10 HARI 5KG
YANG BELUM FAHAM APA DIA DIET ATKINS > http://bicikut.blogspot.com/2011/04/13-april-2011.html

“Sesungguhnya kejujuran/kebenaran (ash-shidqu) mengantarkan pada kebaikan (al-birru), dan sesungguhnya kebaikan mengantarkan pada surga. Sesungguhnya kebohongan/kedustaan mengantarkan pada kefasikan/kemaksiatan, dan sesungguhnya kefasikan/kemaksiatan mengantarkan pada neraka. Sesungguhnya seseorang yang benar-benar bersikap jujur/benar akan dicatat di sisi Allah sebagai orang yang jujur/benar. Sesungguhnya seseorang yang benar-benar berbohong di sisi Allah akan dicatat sebagai pembohong.” (Mutaffaq ‘alaih).

"Berusahalah dengan ikhlas tanpa memikirkan balasan semata-mata, kerana semakin tinggi keikhlasan di dalam diri, semakin tinggilah balasan baik yang akan diperolehi dalam keadaan sedar atau tidak"

Tiada ulasan: