Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Selasa, 15 April 2014

20g carb yg boleh diambil sepatut dari apa? Kicap? Sos?

Induction...Dalam buku atkins tulis, 20carb seeloknya dari sayur - sayuran hijau..bukan dari bebenda lain...jgn duk merapu ambil benda lain, pastu tak makan sayur..pastu sembelit..


Rasanya tak perlu la nak buh kicap sesudu ka...sos secalit ka...nasi sesudu ka...mee hoon sesenduk ka...sudah jelas tertulis dibawah..


The Induction phase of Atkins, which people often mistake for the entire program, is the most strict, permitting only 20 grams of carbohydrates each day. Those 20 grams come in the form of green, leafy vegetables and also can include  nutrientdense, highfiber, low-carbohydrate vegetables such as broccoli, asparagus, eggplant and spinach. Hardly 

foods lacking in nutrients!

Tiada ulasan: