Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Rabu, 4 Januari 2012

GYM pertama kali masuk

oyehhh......seumur hidupku tak pernah masuk gym...akhirnye aku masuk gak gym tadi 3.1.12..
tak terkejut pun...sbb dah boleh agak apa yang ada dalam gym tu...puas masuk gym, rm 4 je sehari...
'Kami' pergi bersama...! esok, esok dan esok,,,nak pegi lagi...sampai dapat bentuk badan idaman :-P, ceh..
lepas turun gym...terus melantak ayam gorang dan tosei...ape ke jadahnye itu..haha...takpela..manje kan sikit perut ni :-p... esok diet balik...esok diet balik...(100 kali dah ulang ayat tu)..hahaha..

7 ulasan:

N a d i a berkata...

murahnye gim rm4 saja, kat mana tu?

Faz Fazrin berkata...

Kat power gym. Dekat jln nak g hospital ampang.depan kedai ac mizal.

ariana8733 berkata...

rm4 tu bape lame?
seharian pon boleh ke?

Faz Fazrin berkata...

1 hari..sebulan rm55

Unknown berkata...

ada instructor? hehehe...

jay berkata...

Hahahahah! Sama lah ayat kite... takpe makan ari ni, esok diet balik...

huhu! All the best!!

Faz Fazrin berkata...

sitijay- ayat tu takleh pakai sebenarnye,wakakakakaka

leenz - takde, ala bukan nak bina badan ketul2 sgt, duk wat cardio je