Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Khamis, 22 Mac 2012

why me extreme diet?

saya nak capai target dgn cepat..lepas tu maintain dgn senaman n makanan sihat2.sy xnak leka..sy xnak buang masa.sy xnak susahkan diri lama2.sy xnak perasan kurus sendiri..sy nak org yg tgk saya kurus.sy xnak jg hati sendiri .contoh :'xpe sy xturun cepat..sy da seronok diet mcm ni' (padahal x turun2 pun) .
tak semua diet yg cepat x sihat!!! xperlu buat bertahun2..pandai2 jaga kesihatan. klu xnak kurus..tak payah nak tiaw2 org..tak payah nak jeles org turun cepat..xpayah kondem cara org berdiet.

SAYA SEMAKIN SIHAT SETELAH KURUS.

semoga korang dpt pilih jalan sendiri.buat keputusan sendiri..utk diri sendiri.

sy x pernah paksa org ikut cara sy.
org nak sy minta tolong..sy tolong. tapi ada org lain pulak macam x suka. jeles ke..haha? maaf sy bukan gile popular,sy bukan gile kuasa, sy CUMA NAK TOLONG ORANG.SBB SY.PERNAH GEMUK.SY TAHU BETAPA SUSAHNYA NAK KURUS. tolong bersikap adil !!

posted from Bloggeroid

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bici..sy pun nak wat extreme diet jgk..masuk bulan ke 2 atkins..berat lambat nak turun..semalam terkejut bila berat naik..terleka dgn teguran org sekeliling yang kata kite kurus..ape yang bici buat eak..???please share

zati

N a d i a berkata...

baeklah.

extreme diet gak lah lepas ni!

Tanpa Nama berkata...

dont think bout what others said...do what u think best for u...

sy pun dah start atkins...today is my 3rd day and i lost 2kg...seems like it works for me...

thanks for a very helpful info and courage...:)

Faz Fazrin berkata...

all the best all !!! u all yg nak kurus..bukan org lain kan kan kan

Unknown berkata...

setiap hari mesti bukak blog ni,, sebab dpt memberi semangat untuk terus berusaha..
so... don't give up..!

Faz Fazrin berkata...

don't give up!!