Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Rabu, 9 Mei 2012

DIET HANCUR SELEPAS JOIN GROUP ATAU FORUM



22:31
MUNGKIN ADA YANG BERTANYA, KENAPA BERAT TAK TURUN...ADA YANG TAK PERASAN APA PUNCANYA.
SO NAK SHARE PENGALAMAN SKET. MEMANDANGKAN DAK2 BARU YG HANCUR DIETNYE...
SO SAYA NAK PESAN.

Dulu BICI diet sorang2 je, xde pun masuk group2
dah berjaya baru share ngan org
dulu harapkan blog taknakgemuk.com je, berjaya gak turun 18kg sebulan.
just nak pesan...kalau join group or forum...
jangan terpengaruh sgt apa yg dibincangkan...hancus..last2 berat tak turun, sbb byk sgt fakta @ auta
bercampur aduk formula, last2 berat tak turun
sebenarnya nak kurus senang je, just stick pada satu sumber.(sumbernya telah terbukti)
follow dari situ pun dah memadai...KALAU BETUL2 NAK KURUS.
YANG PENTING USAHA! KATA NAK KURUS...TAPI NAK MAKAN MACAM2..MANA BOLEH MACAM TU..

7 ulasan:

syahirooAhmad berkata...

wahhh.. sorang lagi pendiet tegar.. hehe

amaniammar berkata...

cewaah.... join contest pun dah terkeluar..
tp betul r..diet seorunk dulu.mmg menjadi tp bila dah join lupa diri..
konon rs HEBAT dah..
tp pe pun berterusan itu mujarab hasilnya dari menunggu BULAN JATUH ke RIBA (fhm ke x ni...)

keep it up bro...lma x dgr kisah si mici..progress dia ok lg ke?..

Faz Fazrin berkata...

syahiroo - sharing,hehehe

amaniamar - mici dlm progress lagi..dia alahan sket bila atkins, badan naik bintik2, so kena buat slow2

dariagraphy berkata...

*LIKE!*

nadiahaerani berkata...

10 q faz atas nasihat itu ...

arbaieyah berkata...

wowwwwwwwwwwwwww...mmg sgt betul kata2 ini...aku dah melaluinya...

Hanie Dew berkata...

aku jumpa syahiroo kat ini..hahhahaa..
nak try makan telur hari hari pasni. menu paling senang.hahaha..pastu dinner makan chicken grill.