Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Jumaat, 15 Mac 2013

ATKINS : baik atau tidak

klu rasa takut, rasa xminat, rasa tak boleh, rasa menyampah, rasa tak percaya, Dengan ATKINS, jgn baca blog ni, jgn join KDA.
sy tak pernah paksa org diet ATKINS.

klu kita nak dihormati kita,
tolong hormati org lain.

*yang free semua nak dipertikai, yg berbayar tak berani plak nak pertikai depan2*

pelik...macam mana golongan ni boleh tercampak dlm kda..sy xmarah sapa2 nak mencari ilmu, nak jd silent reader..walaupun xbuat atkins, sgt dijemput..tp yg ada hati yg xberapa nak wangi tu...tolongla hormat bila masuk rumah org...







Tiada ulasan: