Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Jumaat, 14 Mac 2014

Diet atau senaman lebih berkesan?

Pengalaman sendiri: untuk kurangkan berat .80% pemakanan mainkan peranan, hanya 20% senaman. Better kalau tak mampu bersenam, jaga makan betul2, nanti dah hampir kurus boleh start bersenam.


Diet & senam = lost weight

Diet tapi tak senam = still lost weight.

Senam tapi tak diet = no lost weight.

Tiada ulasan: