Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Jumaat, 28 Mac 2014

Garmin forerunner 220 review


1. Ada jam & date
2. Ada kalori
3. Boleh tgk avg pace,pace masa lari
4. Boleh set low zone & high zone
5. Ada alert sound & vibration untuk alarm, zone alert, pace alert, time alert, distant alert.
6. Boleh transfer data terus ke handphone tanpa guna pc, guna bluetooh.
7. Ada gps, utk cek kelajuan & jarak.
8. Boleh setting jenis2 senaman yg kita nak buat, set kat pc, terus upload ke jam. & kita follow..contoh kita set nak lari pace 6-7, kurang dr 6 jam akan alert, lebih dr tujuh, jam akan alert. Atau pun set heart rate zone, jam akan alert bila lebih & kurang.
9. Ada built-in accelerometer untuk tracks distance atas treadmill, so naik treadmill pun dia boleh detect jarak kita lari.
10. Ada 3 display screen, 2 dispaly kita boleh set sendiri, apa yg kita nak tgk,contoh kalori, pace, speed, distant & lain2.

Puas hati la beli jam forerunner 220.

Kekurangan
1.tiada virtual race macam model 620
2. Bateri klu on gps bertahan 10jam sahaja, kalau setakat lari 50km tanpa henti, xde hal. Tp kalau nak lari 150km,tak boleh ar sbb lebih dari 10jam., . Bateri boleh di cas guna usb.

Itu je setakat ini...

Tiada ulasan: