Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Ahad, 18 Oktober 2015

Ayam Telor Masin Telor Rebus

Ayam telor masin telor rebus..
Total carb : 5g nett
Cara masak dia sgt2 simple (cara mak jemah)
Bahan dia :
Telor masin 2 biji
Telor ayam rebus 2 biji
Ayam di hiris nipis 500g
2 sudu butter
Daun sup
1 ulas bawang putih
Telor rebus dan telor masin dihancurkan dgn garfu (mak jemak masukan sekali putih dia)
Panaskan butter...masukan bawang putih ketuk...lepas tu masukan ayam...gaul sampai ayam masak....
Masukan telor hanncur tadi dan gaul2...letakkan sedikit taburan black paper...gaul2 lagi....dan last sekali masukan daun sup di pitong panjang2....
(Jgn sesekali letak garam...xpasal2 nanti makanan ni jadi habuan tong sampah sbb terlalu masin.😝😝)
Siap untuk dihidangkan.
Bole di makan dgn sambal ciliapi udang kering
‪#‎fasa1234‬

Tiada ulasan: